به گزارش روز چهارشنبه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی سرهنگ رضا قدمگاهی افزود: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر درج مطالب توهین آمیز و انتشار تصاویر خصوصی اش در شبکه اجتماعی تلگرام، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: کارشناسان با استفاده از مهارت هایی متهم را که خانمی 20 ساله و ساکن شهر مشهد است شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.
وی اظهار کرد: متهم که دختر خواهر شاکی است در مواجهه با مستندات دیجیتالی کشف شده به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را انتقام جویی به سبب اختلاف قبلی با خاله اش اعلام کرد.
سرهنگ قدمگاهی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا خاطر نشان کرد: فضای سایبری مکانی برای عقده گشایی و کینه جویی نیست و هیچ رد پایی از چشم تیزبین پلیس فتا دور نخواهد ماند و هر کسی که به هر نحو اقدام به مزاحمت و هتک حرمت و حیثیت افراد کند به به حبس و جزای نقدی محکوم می شود.

***برق گرفتگی مرد جوان هنگام سرویس کولر
فرمانده انتظامی شهرستان خواف نیز گفت: روز گذشته یک فقره مرگ مشکوک در یکی از مناطق شهر سنگان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.
سرهنگ قربانعلی قربانی تصریح کرد: با اعلام خبر بلافاصله تیمی از ماموران بخش انتظامی سنگان به همراه عوامل امدادی، به محل اعزام شدند.
وی اظهار کرد: در بررسی های به عمل آمده در محل مشخص شد مردی جوان به نام امیر هنگام سرویس کولر منزلش دچار برق گرفتگی شده و فوت کرده است.
سرهنگ قربانی با اشاره به انتقال جسد به سردخانه شهرستان خواف خاطر نشان کرد: کارشناسان در بررسی اولیه، عدم رعایت اصول ایمنی را علت این حادثه دانسته اند و تحقیقات در این رابطه همچنان ادامه دارد.

**کشف حدود شش تن شیر فاقد مدارک بهداشتی از یک دستگاه کامیون
فرمانده انتظامی شهرستان باخرز نیز گفت : کامیون حامل پنج تن و 880 کیلوگرم شیر فاقد مدارک لازم و بهداشتی قبل از رسیدن به مقصد متوقف شد.
رهنگ علی میرجرودی افزود : ماموران انتظامی پاسگاه کوه سفید این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور باخرز به تربت جام به یک دستگاه کامیون حامل شیر مشکوک شدند.
وی بیان کرد : در بازرسی از این خودرو پنج تن و 880 کیلو شیر قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی به ارزش 76 میلیون ریال کشف شد.
میرجرودی ادامه داد : خودرو کامیون توقیف و فرد متخلف برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.
شهرستان باخرز در 220 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
7505/6012 / 7495خبرنگاران حسین عباسی و ندا جواهر فر** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.