حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم معادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باید به فردی رای داد که متعهد، متخصص، متعبد، دارای سابقه مثبت در نظام و هماهنگ با رهبر معظم انقلاب باشد.
وی، آشنایی با سیاست داخلی و خارجی و همچنین رفتار در چهارچوب اخلاق اسلامی را از دیگر ملاکهای انتخاب نامزد اصلح ذکر کرد و گفت: حضور حداکثری نشان دهنده مشروعیت و تقویت نظام و انقلاب است و مردم نیز بارها پایبندی خود به نظام جمهوری اسلامی را با حضور در انتخابات نشان داده اند.
وی اظهار کرد: برگزاری انتخابات و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بطور میانگین هر سال برگزار شده و باعث ماندگاری انقلاب اسلامی و امنیت کامل آن شده است.
حجت الاسلام و المسلمین معادی افزود: حضور حداکثری مردم باعث یاس و ناامیدی دشمنان می شود و نشان می دهد بعد از گذشت حدود 40 سال از عمر نظام جمهوری اسلامی مردم ایران هنوز به پای این نظام و آرمان های آن ایستاده اند.
وی ادامه داد: رئیس جمهوری هرچه با رای بیشتر انتخاب شود، پشتوانه محکمتر در پیشبرد برنامه های خود خواهد داشت.
وی با بیان اینکه در انتخابات پیش رو نگاه های بسیار از کشورهای دوست و دشمن متوجه رای مردم و حضور آنان در پای صندوقهای رای است گفت: انتخابات در کشور به فرموده رهبر معظم انقلاب، یک حرکت نمایشی نیست بلکه پایه های نظام و مایه عزت ملی، آبرو و تقویت ملت ایران است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همراه با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
7507/ 6053 خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.