زهرا مبشری، پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق پیش بینی ها، دمای شبانه و روزانه شهرستان فریمان و دیگر مناطق خراسان رضوی، در چند روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.
وی بیشینه دمای دیروز فریمان را هفت درجه سلسیوس عنوان و اظهار کرد: بیشینه دمای امروز فریمان 10 درجه سلسیوس پیش بینی شده که در روزهای جمعه و شنبه به ترتیب به 14 و 18 درجه سلسیوس افزایش می یابد.
به گفته وی، کمینه دمای فریمان در پنجشنبه شب و جمعه شب به ترتیب به صفر و 2 درجه بالای صفر می رسد.
وی با اشاره به روند افزایشی دما در مناطق مختلف خراسان رضوی طی روزهای آتی گفت: بیشینه دمای امروز مشهد 14 درجه سلسیوس پیش بینی شده که در روزهای جمعه و شنبه آینده به ترتیب به 18 و 22 درجه سلسیوس خواهد رسید.
به گفته وی، بیشینه دمای دیروز مشهد 12 درجه سلسیوس بود.
مبشری، کمینه دمای مشهد را چهار درجه سلسیوس عنوان کرد و افزود: کمینه دمای مشهد برای پنجشنبه شب و جمعه شب به ترتیب 5 و 6 درجه سلسیوس پیش بینی شده است.
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در ادامه گفت: مه گرفتگی به نسبت شدید برای امشب و صبح فردا در مناطق مختلف این استان به ویژه نیمه شمالی پیش بینی شده است.
فریمان با دمای 2 درجه زیر صفر و مه ولات با دمای 17 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بوده اند.
زلزله ای به قدرت 6 ریشتر در ساعت 10 و 40 دقیقه پیش از ظهر چهارشنبه در منطقه ای در فاصله 24 کیلومتری شهر سفیدسنگ از توابع شهرستان فریمان، در 100 کیلومتری جنوب شرقی مشهد را لرزاند که تا نیمه شب بیش از 100 پس لرزه داشت.
بر اثر این زمین لرزه یک نفر جان باخت و 34 نفر از روستاییان منطقه مصدوم شدند.
خبرنگار: مریم انجیدنی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132/3027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.