مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خراسان رضوی گفت: از زمان آغاز طرح تشدید نظارت اتاق اصناف مشهد که از 15 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده 25 هزار و 380 بازرسی از واحدهای صنفی انجام شد.

احسان اصولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا افزود: در این ایام دو هزار و 2250 واحد صنفی متخلف در شهر مشهد شناسایی و فرم گزارش تخلف برای آن ها صادر شد.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خراسان‌رضوی تصریح کرد: تخلفات انجام شده به ارزش 17 میلیارد و 889 میلیون و 150 هزار و 500 ریال برآورد شده که اقدامات قانونی مناسب برای برخورد با واحدهای صنفی متخلف صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: در زمان اجرای طرح تشدید نظارت اتاق اصناف مشهد 245 مورد گشت مشترک با سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات، بهداشت و درمان و دامپزشکی انجام شده است.

اصولی یادآورشد: اتحادیه‌های شیرینی سازان، آجیل و خشکبار، گوشت و مرغ، نانوایان، رستوران داران، مهمانپذیران، هتل و هتل آپارتمان، میوه و تره بار در این طرح همکاری لازم را جهت انجام بازرسی‌های مختلف انجام دادند.

احسان اصولی

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خراسان رضوی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی به عرضه مرغ، ماهی، تخم مرغ، آجیل و خشکبار، نان و میوه به صورت ویژه توجه شده است، گفت: بازرسان در 2 نوبت کاری صبح و بعدازظهر به صورت مستمر آماده خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران درشهر مشهد بوده‌اند.

وی اظهار کرد: در این طرح بازرسان و کارشناسان اتحادیه ها با خودروهای مخصوص و گشتهای ویژه در شهر، بازرسی و نظارت را انجام می دهند تا دسترسی به بازرسان برای مردم و واحدهای صنفی به سهولت انجام شود.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خراسان رضوی ادامه داد: برای رسیدگی به تخلفات یک پایگاه بازرسی جدید علاوه بر پنج پایگاه قبلی بازرسی و نظارت اصناف در محل میدان استقلال مشهد به همت اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و ماهی نیز ایجاد شد.

هم اکنون 91 هزار واحد صنفی دارای پروانه در مشهد در قالب 105 اتحادیه فعالیت می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.