محمدرضا بهروز روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خدمات در پی وقوع 118 فقره تصادف شهری، 53 فقره تصادف جاده ای، 265 ماموریت شهری برای بیماران غیرتصادفی و 155 ماموریت جاده ای به انجام رسیده است.
وی با بیان اینکه در مدت یاد شده هیچ تصادفی در محدوده دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه منجر به فوت نشده است، اظهار کرد: در این مدت بیش از 9 هزار نفر به اورژانس های بیمارستان های 9 دی، رازی و امام رضا (ع) مراجعه کرده اند.
وی گفت: تمام بخش های درمانی بیمارستان های منطقه برای پذیرش بیماران تجهیز شده و برای خدمت رسانی به بیماران و مراجعان مشکلی وجود ندارد.
رئیس اداره سلامت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه نیز از انجام بیش از 300 فقره بازدید از اماکن عمومی، مراکز بین راهی و مراکز عرضه مواد غذایی و کشف و معدوم سازی یک هزار و 530 کیلو گرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در مدت یاد شده خبر داد.
جلیل چین سری با بیان اینکه در این مدت 128 متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شده اند، افزود: با توجه به اهمیت سلامت آب نمونه برداری و آزمایش های میکروبی آب آشامیدنی بطور مداوم انجام می شود و تاکنون بیش از 2100 فقره سنجش کلر آزاد باقیمانده آب آشامیدنی به ثبت رسیده است.
دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیرپوشش داشتن شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به 350 هزار نفر جمعیت این سه شهرستان در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می دهد.
مرکز شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.
6121 / 6053 خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.