جبهه پیروان خط امام و رهبری شاخه خراسان رضوی روز یکشنبه به نقل از سید جلال فیاضی گزارش داد: دیروز نشست شورای مرکزی جبهه با حضور دبیران و نمایندگان 14حزب، جمعیت و تشکل رسمی برگزار شد. وی ادامه داد: بر این اساس در پی تعیین شاخصهای نامزدهای مطلوب در کمیته سیاسی و انتخابات جبهه مقرر شد متناسب با کمیسیونهای تخصصی شورای اسلامی شهر، سوابق و کارنامه نامزهای احتمالی معرفی شده از سوی تشکلهای عضو دوباره بررسی و ارزیابی شود.
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری شاخه خراسان رضوی گفت: طی این نشست جواد آرین منش، نصرالله مجتهدپور و سیدمحسن بنی هاشمی با اکثریت آرای شورای مرکزی به عنوان اعضای اصلی ستاد برگزیده شدند.
وی افزود: ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری ماموریت بررسی سوابق علمی، اجرایی و مدیریتی نامزدهای احتمالی انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر را عهده دار است .
فیاضی ادامه داد: همچنین تشویق و ترغیب افراد توانمند و کارآمد برای نامزدی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر از دیگر اقدامات ستاد خواهد بود.
وی گفت: طی این جلسه گزارشی هم از آخرین دیدارها و رایزنیها با اشخاص و طیفهای مختلف اصولگرای خراسان رضوی ارائه شد که بر اساس آن تاکنون با جمعی از شخصیتهای موثر، تشکلهای فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و سیاسی استان رایزنی شد که آمادگی خود را برای ایجاد و گسترش وحدت و انسجام عملی در آستانه انتخابات آتی اعلام کردند.
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری شاخه خراسان رضوی افزود: تاکید بر پرهیز جدی جریانها و گروههای سیاسی از سهم خواهی در انتخابات شورای اسلامی شهر است. وی ادامه داد: نقش شورای اسلامی شهر به عنوان پارلمان محلی در زندگی مردم و توسعه و آبادانی شهر مهم است از این رو باید در انتخاب و معرفی نامزدها دقت کرد.
1906/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.