وی که قهرمانی مسابقات دوچرخه‌سواری آسیا در سال 2017 را از آن خود کرده به پاس قدردانی از دعای خیر فرزندان این موسسه خیریه، مدال خود را به زینب یکی از 400 دختراین موسسه تقدیم کرد.
این قهرمان دوچرخه سواری در این مراسم گفت:چند هفته قبل از اجرای تمرینات و آماده‌سازی برای حضور در این مسابقات به همراه مادرم به موسسع همدم آمدم و از دختران سرای مهر خواستم برای موفقیت من و تیم ایران در این دوره از مسابقات دعا کنند و در آخرین دور از مسابقات و به همت دعای خیر این فرشته‌های معصوم توانستم از رقیب ژاپنی‌ام پیشی بگیرم.
وی اظهار کرد:امروز به پاس قدردانی از محبت های سرشار از معنویت و به نشانه‌ی وفاداری به بچه‌های موسسه همدم، با افتخار مدال طلای قهرمانی آسیایی ام را به زینب تقدیم می‌کنم و از او و سایر دختران سرای مهر التماس دعای همیشگی جهت سربلندی ورزشکاران به وی‍ژه قهرمانان جامعه‌ی دوچرخه‌سواری مشهد دارم.
در جریان بازدید، گروه سرود همدم با همکاری مرتضی عبداللهی (نوازنده تنبک) و سید مجتبی حسینی (نوازنده فلوت) آهنگ خاطره انگیز و حماسی 'ایران' را به دانشور تقدیم کردند.
هم اکنون حدود 400 دختر بی سرپرست و بد سرپرست و با ناتوانی های ذهنی و حرکتی مختلف در تمام گروههای سنی در این مرکز نگهداری می شوند.
موسسه همدم که تمام هزینه های آن با کمک های مردمی اداره می شود، در سال 1362 در فضایی به مساحت یک هکتار تاسیس شد.ژ
سی و هفتمین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیست و چهارمین دوره مسابقات جوانان آسیا از ۱۸ تا ۲۲ بهمن ماه در هندوستان برگزار شد.
7496/ 6012 خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده : علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.