سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از وقوع آتش‌سوزی در یک کارگاه تولید مصنوعات چوبی در خیابان پنج‌تن مشهد خبر داد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از وقوع آتش‌سوزی در یک کارگاه تولید مصنوعات چوبی در خیابان پنج‌تن مشهد خبر داد و گفت: این آتش‌سوزی با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، مجید فرهادی با اشاره به جزئیات این حادثه اظهار کرد: شامگاه یکشنبه، ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱، در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های ۱۸، ۴۲ و هشت را به محل حادثه اعزام کرد.

وی ادامه داد: حریق در طبقه همکف یک ساختمان سه طبقه با کاربری تولید مصنوعات چوبی رخ داده بود و تعدادی از افراد در طبقات بالای این مکان که مسکونی بوده، گرفتار دود و آتش شده بودند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد افزود: آتش‌نشانان ضمن نجات محبوس‌شدگان و انتقال آنان به مکان امن این حریق را مهار و از سرایت آتش به منازل اطراف جلوگیری کردند.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد علت وقوع این آتش‌سوزی از سوی نیروهای ذی‌ربط در حال بررسی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.