به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، مسابقه «کرونا و دل‌مشغولی‌های ذهنی» در راستای ارائه راهکارهایی برای مقابله با ویروس کرونا به همت اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی شده و با محوریت بارگاه منور امام هشتم (ع) برگزار می‌شود.

پرسش‌های این مسابقه از متن کتاب «کرونا و دل‌مشغولی‌های ذهنی» طرح شده است و افراد بالای ۱۲ سال می‌توانند با روش‌های ارسال پاسخ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ ، مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامع آستان قدس رضوی به آدرس: Haram.razavi.ir، پاسخ به پرسش‌ها در پاسخنامه و انداختن پاسخنامۀ تکمیل شده به صندوق‌های مخصوص مستقر در پایگاه‌های اطلاع رسانی فرهنگی و یا ارسال از طریق صندوق پستی در مسابقه شرکت کنند.

همچنین علاقمندان می‌توانند با تصویربرداری از خودشان در حال معرفی کتاب خانواده روی موج اخلاق با حضور در مساجد، مدارس، نماز جمعه و جمع اقوام و آشنایان، فیلم‌های خود را با زمان حداکثر ۱۰۰ ثانیه و فرمت mp4 به نشانی https://tv.razavi.ir/plus/@mosabeghat97 ارسال کنند و از جوایز فرهنگی و متبرک آستان قدس رضوی بهره مند شوند.

آخرین مهلت شرکت در این مسابقه، یک ماه پس از دریافت کتاب «کرونا و دل‌مشغولی‌های ذهنی» است. قرعه کشی از بین پاسخ‌های کامل و صحیح به صورت روزانه انجام می‌شود و نتیجه آن نیز از طریق سامانه پیامکی به اطلاع برندگان ابلاغ خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ برگزاری مسابقات فرهنگی، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، لوح فشرده، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف اجرا می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.