به گزارش دوشنبه شب پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید احمد علم الهدی، وی در نشست هماهنگی قرارگاه رزمایش مواسات خراسان رضوی افزود: رهبر معظم انقلاب در خصوص مواسات با مردم و افرادی که بر اثر ویروس کرونا دچار خسارت و مشکل شده‌اند امر به مواسات فرمودند و حسب‌الامر ایشان با ابلاغ رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، مقرر گردید قرارگاهی به‌عنوان قرارگاه رزمایش مواسات در این استان تشکیل شود.

وی ادامه داد: این قرارگاه برای هماهنگی مجموعه افرادی که می‌خواهند در عرصه مواسات ورود پیدا کنند اعم از نهادهای مربوطه ازقبیل کمیته امداد، سپاه، شهرداری‌ها و نهادهای دولتی یا خیرانی که می‌خواهند مشارکت کنند، ایجاد شده تا این کمک‌ها ساماندهی شده و به اهلش برسد. 

وی گفت: قرار است این افراد تحت کفالتی دربیایند که در بینش جامع تمام مشکلات آنان از نظر اقتصادی، معیشت، مسایل درمانی و دیگر مسایل در نظر گرفته شود تا آرامش خاطر برای آنان ایجاد گردد.

آیت الله علم الهدی با تاکید بر این‌که این قرارگاه دخالتی در اجرا و عملیات خیران و نهادها ندارد، افزود: کار این قرارگاه، هماهنگی است که نخستین جلسه آن به‌وسیله برخی نهادها و افرادی که در جمعیت‌های خیریه فعال هستند، برگزار شد.

وی با بیان اینکه این قرارگاه باید مسجد محور باشد ادامه داد: امیدواریم این قرارگاه موفق شود نظر مقام معظم رهبری را در نظام‌مندی کامل که هم افراد آسیب‌دیده اعتماد پیدا کنند و دغدغه نداشته باشند و هم این حرکت‌های خیرخواهانه در یک هماهنگی کامل صورت بگیرد، تامین کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.