این اقدام با همکاری شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و استانداری خراسان رضوی از چند روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
 رییس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این دوره آموزشی به صورت عملی ویژه متصدیان  و کارکنان نانوایی های حاشیه شهر با اولویت بهداشت فردی ، بهداشت ابزار و تجهیزات، بهداشت ساختمان برای پیشگیری از شیوع کرونا برگزار شده است.  
آرزو حیدریان افزود: این آموزشها در قالب گروههای ۱۵ نفره و توجه به پرهیز از تجمع افراد در انتقال بیماری در حال برگزاری است.  
وی با اشاره به نقش عرضه نان در چرخه انتقال ویروس کرونا ادامه داد: در قالب این آموزشها  محلولهای ضد عفونی کننده دست به کارگران و متصدیان نانوایی های حاشیه شهر مشهد  اهدا شد.
وی از شهروندان خواست نکات بهداشتی مطرح شده را جدی گرفته و هنگام مصرف نان از سالم بودن و آلوده نبودن آن اطمینان حاصل کنند.
در این راستا اتحادیه نانوایان مشهد شیوه‌نامه رعایت موارد بهداشتی در پیشگیری از کرونا را بین هزار و ۶۰۰ نانوایی سطح شهر توزیع کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.