سرهنگ محمدحسن مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا تولید ماسک، ضدعفونی کردن معابر شهرستان و همچنین همکاری در راستای کنترل ورودی‌های شهرستان در دستور کار سپاه ناحیه مه‌ولات قرار دارد که در حال انجام است.

فرمانده سپاه ناحیه مه ولات تصریح کرد: به همت خیرین و بانوان بسیجی این شهرستان حدود ۱۱ هزار ماسک با رعایت مسائل بهداشتی در سه نقطه از شهر فیض‌آباد و سه روستای مهنه، دوغ آباد و عبدل آباد تولید شده و به صورت رایگان در اختیار همشهریان قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته، چهار هزار ماسک نیز در ایام تعطیلات نوروز توسط بانوان بسیجی شهرستان تولید خواهد شد، افزود: ضدعفونی کردن شهر و روستاهای شهرستان توسط بسیجیان از دیگر اقداماتی است که در حال انجام است.

فرمانده سپاه ناحیه مه‌ولات در پایان با تأکید بر اینکه رعایت مسائل بهداشتی و پرهیز از سفر کردن و در خانه ماندن، تأثیر بسزایی در شکست کرونا دارد، خاطر نشان کرد: در خصوص کنترل ورودی‌های شهرستان نیز بسیجیان شهرستان دوشادوش سایر مسئولان و مردم در صحنه حضور دارند و امیدواریم با همت و همدلی که در شهرستان شاهد آن هستیم، کرونا را شکست دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1386453
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.