به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و توصیه‌های بهداشتی مبنی بر کاهش رفت و آمد افراد به حداقل میزان ممکن، افرادی هستند که با قلبی بزرگ، کام افرادی که در این وضعیت ممکن است دچار خسارت شوند را شیرین می‌کنند تا باری دیگر و در کنار هم موفق شده و کرونا را شکست دهیم.

مهدی نام آور، فردی که دو ماه اجاره واحدهای تجاری خود را بخشیده است در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: وقتی می‌بینم هموطنانم در این شب و روزها برای شکست ویروس کرونا متحد شده‌اند، من هم وظیفه خود می‌دانم در حد توانم هر کاری از دستم بر می‌آید را انجام دهم.

وی افزود: با توجه به اینکه بازار کاسبان زحمتکش در این ایام رونق ندارد، تصمیم گرفتم اجاره اسفندماه و فرودین‌ماه سال آتی ۱۰ باب مغازه خود را ببخشم تا صاحبان این مغازه‌ها استرس و نگرانی اجاره را نداشته باشند و فکر و ذکر خود را بیشتر متمرکز از بین بردن و ریشه‌کن کردن این ویروس نمایند.

نام‌آور تصریح کرد: کاسبان محترم به خاطر اینکه مقروض هستند و یا برای پرداخت اجاره‌بهای خود مجبور هستند در این شرایط حساس مشغول فعالیت باشند و چه خوب است افرادی که در توانشان است، اجاره این ماه خود را از مستأجران خود دریافت نکنند تا انشاالله با کمک یک دیگر و در کنار هم بتوانیم کرونا را شکست دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.