حمید رضا موحدی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تامین مایحتاج مردم در این روزها بسیار حائز اهمیت است و فروشگاه‌های شهرداری باید پیوسته پاسخگوی این نیازها باشند.
وی اضافه کرد: هم اینک اقدامات خوبی توسط مدیریت شهری و کارگران شهرداری برای تنظیف و ضدعفونی فضاهای شهری و وسایل حمل‌ و نقل عمومی در حال انجام است.
نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیز به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا توسط شورای شهر مشهد اختصاص یافته که باید درست هزینه شود تا بیشترین کارایی و بازدهی را داشته باشد.
موحدی زاده افزود: فضاآرایی و گل‌کاری‌های بسیاری نیز در نقاط مختلف شهر در حال انجام است که نقش مهمی در پویایی و نشاط جامعه دارد.

وی اضافه کرد: شهروندان در مناطق کم برخوردار شهر در چنین روزهایی ممکن است احتیاج بیشتری به اقلام خاص معیشتی و حمایتی داشته باشند لذا در یکی از جلسات کاری شورای شهر این موضوع بررسی و مقرر شد سازمان اجتماعی - فرهنگی شهرداری و شهرداری‌های مناطق در این خصوص فعال‌تر شده و کمیسیون ویژه مناطق پیرامونی و کم برخوردار نیز روی این موضوع متمرکز شده و نظارت بر این قضیه را در دستور کار دارند.

۳۰ فروشگاه دائمی "شهرما"، ۱۴ بازار موقت میوه و تره‌بار و یک بازار تخصصی آبزیان متعلق به شهرداری در مشهد دایر است.

بر اساس آخرین آمارها شمار افراد مبتلا به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در سطح خراسان رضوی تاکنون به ۱۵۲ نفر رسیده است.
تا کنون ۶۰ نفر در خراسان رضوی به خاطر عفونت حاد دستگاه تنفسی فوت کرده‌اند. این افراد همچنین مشکوک به ابتلای ویروس کرونا بوده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.