در این راستا مسابقات بدمینتون قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه ۹ کشور با حضور ۲۳ شرکت‌ کننده از دانشگاه‌های فردوسی مشهد، بیرجند، حکیم سبزواری و دانشگاه صنعتی قوچان از ۹ بهمن‌ در پردیس دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد که در این مسابقات، دانشگاه فردوسی مشهد بر سکوی قهرمانی ایستاد و دانشگاه بیرجند و حکیم سبزواری عناوین بعدی را از آن خود کردند.
در بخش انفرادی این مسابقات رضا رضایی از دانشگاه فردوسی مشهد با شکست حامد برکات به‌ عنوان قهرمانی دست‌یافت و برکات نایب قهرمان این دوره شد و سجاد امامیان نماینده دانشگاه قوچان و موسی‌الرضا نظری از دانشگاه حکیم سبزواری نیز بر سکوی سوم ایستادند.
در بخش دوبل مسابقات بدمینتون پسران هم ایران‌منش و شاهسوند دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد به‌ عنوان قهرمانی دست یافتند.
مسابقات بسکتبال دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه ۹ کشور نیز از ۹ تا ۱۲ بهمن‌ در دانشگاه فردوسی مشهد پیگیری شد که تیم بسکتبال دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد قهرمان این دوره از مسابقات شد.
در مسابقات تنیس روی میز دختران که در مرکز آموزش عالی کاشمر برگزار شد، دانشجویان دختر دانشگاه فردوسی مشهد در سه بخش تیمی، انفرادی و دوبل توانستند به مقام اول تیمی دست یابند.
در بخش انفرادی نیز پس از انجام بازی‌ها به ‌صورت حذفی سعیده مختاری مقدم از دانشگاه فردوسی مشهد مقام اول را از آن خود کرد و فرزانه طبسی و فائزه یزدان فر نیز از این دانشگاه بطور مشترک عنوان سوم را به دست آوردند.
در بخش دوبل که بازی‌ها به‌صورت حذفی انجام شد، سعیده مختاری مقدم و فائزه یزدان فر از دانشگاه فردوسی مشهد عنوان دوم را کسب نمودند و فرزانه طبسی و نیلوفر محمدی نیز از این دانشگاه و مینا لطفی و الهام آذری از دانشگاه فنی الزهرا (س) بطور مشترک سوم شدند.
در بخش انفرادی مسابقات تنیس روی میز هم مقام اول توسط سعیده مختاری و مقام سوم مشترک انفرادی توسط فائزه یزدان فر و فرزانه سادات طبسی کسب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.