سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری روز سه‌شنبه در نشست فعالان فضای مجازی بسیج خراسان رضوی افزود: دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی از فضای مجازی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند و می‌خواهند با عملیات روانی و فشار مجازی، میدان عمل را در اختیار خود بگیرند.

وی با بیان اینکه دشمنان با روش‌های مختلف و تشکیل جبهه واحد به دنبال دستیابی به اهداف خود هستند ادامه داد: بر اساس تعالیم دینی، هدف وسیله را توجیه نمی‌کند لذا ما نمی‌توانیم برای دستیابی به هدف متوسل به دروغ شویم و دیگران را فریب دهیم اما برای دشمن این چیزها معنا ندارد و از همه ابزارها استفاده می‌کند تا به اهداف خود برسد.

وی گفت: جامعه ما مبتنی بر اهداف انقلاب اسلامی، نگاه تعالی بخش و عزتمندانه دارد. ما در برابر دشمن برتری فکری و اندیشه‌ای داریم که در ارتباط با فطرت انسان‌هاست.

فرمانده سپاه خراسان رضوی، توجه به پیشگیری از حمله دشمن و آمادگی برای پاسخ در فضای مجازی و واقعی را ضروری دانست و افزود: کاربر بسیار در فضای مجازی داریم که باید به آنها جهت بدهیم و توان عملیاتی دشمن را رصد نماییم.

سردار نظری ادامه داد: با اینکه جامعه تحت تاثیر عملیات روانی دشمن است اما تجربه چهل سال اخیر نشان داده که در عرصه‌های مختلف می‌توانیم از گردنه مشکلات و موانع عبور کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.