دبیر این جشنواره به خبرنگاران گفت: رده‌های سنی پنج تا ۷۰ سال می‌توانند با پرداخت ۶۵۰ هزار ریال در جشنواره ثبت نام کنند و افرادی که توان مالی ندارند از پرداخت این هزینه معاف هستند.

محمد علی صباغی افزود: علاقه‌مندان در دیگر شهرستان‌ها هم با مراجعه به بسیج هنرمندان شهر خود می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی ادامه داد: این جشنواره در رده سنی پنج تا ۱۰ سال، ۱۰ تا چهارده سال، چهارده تا ۱۸ سال و بیش از ۱۸ سال و در بخش‌های مهارت بازیگری و مجریگری مقابل دوربین و اجرای طنز با موضوع رونق تولید ملی، سبک زندگی اسلامی ایرانی و فرصت‌ها و آسیب‌های فضای مجازی است.

وی با بیان اینکه برای افراد برگزیده دوره‌های آموزشی و رشد و ارتقای توانمندی برگزار می‌شود گفت: می‌خواهیم هنرمندانی دلبسته به ارزش‌های ایرانی و اسلامی تربیت کنیم تا فرهنگ ایرانی و اسلامی را ترویج دهند و با زبان هنر این ارزش‌ها به دیگران منتقل شود.

صباغی افزود: یکی از بزرگترین نیازهای جامعه در حوزه جوانان است. جوانان نیاز به دیده شدن دارند. بالغ بر ۶۰ درصد تولیدکنندگان محتواها در فضای مجازی جوانان و نوجوانان هستند و این جشنواره در مسیر استفاده از توانمندی آنهاست.

وی ادامه داد: در نخستین دوره این جشنواره هزار و ۴۰۰ نفر شرکت کردند که ۴۰۰ نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

وی گفت: دستکم ۱۲ هزار نفر نیز مخاطب این جشنواره شدند که شامل شرکت کنندگان، هواداران و خانواده‌های آنها بود و کلیپ‌های اجرای هنرهای شرکت کنندگان هم دستکم یک میلیون نفر بازدیدکننده در فضای مجازی داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.