حجت الاسلام ‌سید امین الله دادگر یکشنبه شب در مراسم گرامییداشت  ۱۶ آذر در دانشگاه فرهنگیان مشهد افزود: اگر فرصت ابراز اندیشه و افکار به دانشجو معلمان داده نشود این افکار در سینه آنها می ماند و در کلاس بر سر و ذهن دانش آموزان فرو می آید.
وی ادامه داد: باید قانون را بشناسیم و حقوق قانونی خود را مطالبه کنیم. کرسی های آزاد اندیشی هم وقتی با مجوز برگزار و تندترین مطالب هم در آنها بیان شود هیچ نهادی نمی‌تواند مشکلی ایجاد کند.
مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان با اشاره به سرانه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان هم گفت: کم بودن این سرانه نسبت به دیگر دانشگاه‌ها به این دلیل است که ذیل آموزش و پرورش است اما رییس سازمان برنامه و بودجه قول داده برای سال آینده بودجه دانشگاه فرهنگیان به وزارت علوم منتقل شود.
دادگر افزود: مجموع بودجه دانشگاه فرهنگیان در کشور  ۶ هزار و ۴۰۰  میلیارد ریال است که به اندازه بودجه یک دانشگاه شهید چمران یا دانشگاه سمنان است و این وضعیت موجب غصه و درد است و این تبعیض ها باید حل شود.
وی در خصوص فعالیت‌های انجام شده برای دانشگاه فرهنگیان هم اظهار داشت: تفاهم نامه ای با ۶۰ نفر از خیران تهرانی انجام شده که این افراد برای این دانشگاه هم گام‌هایی را بردارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.