رئیس انجمن دارت خراسان رضوی روز دو شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات دارت قهرمانی کشور جوانان با حضور ۱۶ استان از نهم شهریور جاری به مدت دو روز در شیراز برگزار شد.  

مسعود قاسمی افزود: از ورزشکاران خراسانی حاضر در این رقابتها در بخش پسران امیرعلی رمضانی به مقام نخست دست یافت و سهمیه تیم ملی جوانان کشور را کسب کرد. همچنین محمد معز خطیب زاده مقام سوم را از آن خود کرد.

وی ادامه داد: در بخش دوبل تیمی نیز تیمهای امیرعلی رمضانی و صدرا بنایی - محمد معز خطیب زاده و امیرعباس زمانی راد به مقام سوم مشترک دست یافتند. در مجموع کل امتیاز کسب شده در رده پسران تیم خراسان رضوی نایب قهرمان مسابقات دارت قهرمانی کشور جوانان شد.

رئیس انجمن دارت خراسان رضوی گفت: در بخش دختران این رقابتها نیز تیم استان با ترکیب "آتنا نوا، زهرا و فاطمه رمضانی و سیده ملیکا موسوی" بر سکوی دوم ایستاد. در پایان این مسابقات و در مجموع کل امتیازات تیمی و انفرادی تیمهای پسران و دختران، تیم خراسان رضوی بر سکوی نخست کشور ایستاد و تیمهای تهران و اصفهان دوم و سوم شدند.

وی افزود: تیم دختران و پسران دارت خراسان رضوی با مربیگری مجید لقمانی طوسی و منیژه سالاری به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شده بودند.

۴۰۰ نفر به صورت حرفه ای در خراسان رضوی در رشته ورزشی دارت فعالیت دارند.

۷۵۰۷/۱۸۵۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.