فرماندار سبزوار روز یکشنبه در ستاد هماهنگی گرامیداشت هفته دولت این شهرستان با بیان این مطلب افزود: با وجود شرایط جنگ اقتصادی، روانی و رسانه ای دشمن عملکرد دولت  به حدی هست که به جایگاه خود افتخار کند.
احمد برادران افزود: دشمن سال گذشته هجمه سخت اقتصادی را با هدف فروپاشی نظام جمهوری اسلامی آغاز کرد که امروز پس از گذشت یک سال آرامش و ثبات اقتصادی نسبی ایجاد شده است.
وی اضافه کرد: در شرایطی که دشمن در پی نا کارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی و القای یاس بین جوانان است تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب و دولت وظیفه  همه مسئولان و کارگزاران است.
فرماندار سبزوار گفت: دشمن تلاش می کند به جوانان القا کنند که نظام جمهوری اسلامی هیچ دستاورد مثبتی نداشته لذا اطلاع رسانی و بیان خدمات نظام و دولت توطئه  آنها را خنثی می کند.
برادران با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در شهرستان سبزوار  افزود: راه اندازی اورژانس هوایی، مراکز تخصصی رادیوتراپی، طب هسته ای مجهز به دستگاه تصویربرداری پیشرفته، جراحی قلب باز، پزشکی هسته ای و آنژیوگرافی و آنژیوپلاسی بخشی از دستاوردهای این دولت در بخش درمان و سلامت بوده است.
وی همچنین با اشاره به گازرسانی به مناطق روستایی ادامه داد: از  ۱۰۶ روستای واجد شرایط گازرسانی این شهرستان ۵۲ روستا از نعمت گاز برخوردارند و عملیات گازرسانی به ۵۴ روستای دیگر این شهرستان در مراحل پایانی قرار دارد.
فرماندار سبزوار گفت: در حوزه کشاورزی نیز طرح آبیاری نوین در چهار هزار و ۵۰۰ هکتار مزارع این شهرستان با هزینه بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اجرا شده است.
برادران افزود: از ۱۵۸ روستای شهرستان سبزوار ۱۲۰ روستا زیرپوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارد و ۹ طرح آبرسانی روستایی در دست اجراست.
شهرستان ۳۰۶ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
۸۱۴۵/۷۴۹۵/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.