حجت الاسلام علی اکبر سبزیان روز شنبه در بازدید از مرکز خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار افزود: در رسانه ها کتاب باید به یک موضوع تبدیل شود.
وی اظهار داشت: نقدهای منصفانه از سوی رسانه ها در حوزه فرهنگی، کتاب و کتابخوانی منجر به شتاب کار در این بخش و رشد آن می شود لذا از نقدهای سازنده و منصفانه استقبال می کنیم.
وی گفت: از سال گذشته تاکنون ۱۱ پروژه از جمله کتابخانه مرکزی امام خمینی (ره) مشهد افتتاح شد، کتابخانه مرکزی مشهد دارای ۴۰ بخش ویژه است که سعی می شود بخش عمده ای از این بخش ها در سایر کتابخانه ها راه اندازی شود.
حجت الاسلام سبزیان افزود: خراسان رضوی در جشنواره ملی کتابخوانی رضوی نیز امسال برای دومین سال پیاپی  موفق به کسب رتبه اول شد، در این جشنواره بسته جامعی از مسابقات کتابخوانی ارائه می شود که در تاریخ پس از انقلاب بی نظیر است.
وی اظهار داشت: امسال در جشنواره کتابخوانی رضوی حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر شرکت کردند که ۲۱۰ هزار نفر از این تعداد مربوط به خراسان رضوی بودند.
۱۷ مرداد ماه سال ۷۷ محمود صارمی خبرنگار ایرنا در مزارشریف افغانستان به همراه هشت تن از دیپلمات های سرکنسولگری ایران به شهادت رسیدند که به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی ۱۷ مرداد ماه را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرده است.  
۷۵۰۵/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.