نایب‌رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان خراسان‌رضوی گفت: اولین المپیاد ویژه خانه‎های ورزش روستایی منطقه یک خراسان‌رضوی در کاشمر برگزار شد.

به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، سمیه رضایی در حاشیه مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات در جمع خبرنگاران عنوان کرد: مسابقات خانه‌های ورزشی روستایی برای اولین بار در کشور در استان خراسان‌رضوی با شعار "ورزش آری، اعتیاد هرگز" برگزار می‎شود.

وی عنوان کرد: مسابقات خانه‎های ورزش روستایی از نیمه دوم سال گذشته برای اولین بار در کشور از استان خراسان‌رضوی آغاز و سپس از طریق فدارسیون به تمامی استان‌ها ابلاغ شد.

نایب‌رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان خراسان‌رضوی بیان کرد: کل استان خراسان به 6 منطقه تقسیم بندی شده که براساس برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته شهرستان‌های نزدیک به هم نیز یک منطقه محسوب می‏شوند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه کاشمر منطقه یک اعلام شده در این مسابقات حدود 15 خانه ورزش روستایی از بخش مرکزی کاشمر، کوهسرخ، بخش رخ و بخش مرکزی شهرستان تربت‌حیدریه حضور دارند.

رضایی با اشاره به اینکه اولین دوره المپیاد ویژه خانه‎های ورزش روستایی خراسان‌رضوی به میزبانی شهرستان کاشمر و در رشته‌های پلخمون، دارت، پینگ‌پنگ، شطرنج و یه‌قل دوقل برگزار می‏شود، افزود: نفرات اول و دوم هر رشته در هر منطقه به مرحله استانی که تا پایان شهریورماه برگزار می‎شود، راه پیدا خواهند کرد.

وی گفت: در این دوره از مسابقات 5 رشته برای آقایان و 5 رشته برای خانم‎ها برگزار می‎شود، کاشمر سومین منطقه‌ای است که در آن مسابقات برگزار می‌گردد و هفته آینده در سه منطقه دیگر این مسابقات برگزار خواهند شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.