محمد علی نبی پور روز یکشنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان کاشمر افزود: شهرداری برای جمعه بازار طرح ساماندهی تهیه کرده است و تاکنون پیگیریهایی برای ساماندهی وضعیت جمعه‌ بازار این شهر انجام شده اما با عرضه محصولات غیربهداشتی و اقلام بلاتکلیف و از سویی اعتراض بازاریان و همچنین کسانی که در این محل امرار معاش می‌کنند مشکلات بسیاری به وجود آمده است.
وی ادامه داد: نه تنها اعضای شورای تأمین شهرستان کاشمر حامی اجرای این طرح هستند بلکه ساماندهی جمعه ‌بازار از نظر اقتصادی و بهداشتی نیز برای شهرستان کاشمر اهمیت زیادی دارد.
فرماندار کاشمر گفت: با اجرای طرح ساماندهی جمعه بازار این شهر که یک زیرساخت بسیار مهم است و در آن افق بلندمدتی برای ایجاد مجتمع نمایشگاهی نیز پیش‌بینی‌ شده است بعد از کلانشهر مشهد این مکان می تواند محوریتی برای برگزاری نمایشگاهها در آینده باشد.
نبی پور افزود: اگر در اشتغال خانگی مجوزی برای اقلام خوراکی داده می‌شود باید راهکاری ارائه گردد تا کسب و کارها از بین نرود بلکه استانداردهای بهداشتی رعایت شود.
وی اضافه کرد: تعطیلی طرحهای مشاغل خانگی به دلیل ناهمخوانی با استانداردها پاک کردن صورت مساله است به همین خاطر باید مشکلات را رفع کرد تا ضمن رعایت استاندارهای بهداشتی، کار هم تعطیل نشود.
فرماندار کاشمر با اشاره به وضعیت آب شرب سه روستای 'خرو، تنورچه و کلاته تیمور' از توابع بخش کوهسرخ این شهرستان که تحویل آب و فاضلاب روستایی نیست گفت: با توجه به اینکه تاکنون تامین آب شرب این روستاها به آب و فاضلاب روستایی واگذار نشده آب و فاضلاب روستایی موظف است تأمین و سلامت آب شرب این سه روستا را برعهده بگیرد.
کاشمردر فاصله 228 کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.
1922/7497
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.