آیت الله سید احمد علم الهدی روز شنبه در جلسه تفسیر سوره احزاب در مهدیه مشهد افزود: سهم آمریکا در مشکلات ما 20 یا 30 درصد هم نیست، اگر مسئولان و بزرگان ما فکر کنند، به راحتی می توانند این مشکلات را برطرف کنند، تار عنکبوتی از چند عامل درست شده و برای مردم مشکل ایجاد کرده است.
وی اظهار داشت: برخی منافق و دشمن هستند و تلاش می کنند به نفع دشمنان کار کنند و عده ای نیز می بینند گرد و غباری بلند شده و در این گرد و غبار می توانند خوب بدزدند، بچاپند و به نفع خودشان استفاده کنند.
امام جمعه مشهد گفت: زمزمه هایی شنیده می شود که می گویند این حمله آخر آمریکاست، دیگر مثل دفعات قبل نیست و مردم زیر فشار اقتصادی طاقت نمی آورند.
وی افزود: این زمزمه ها برای این است که عده ای می خواهند بدزدند و یک عده نمی خواهند کار جهادی کنند و عده ای هم مدیریت بلد نیستند.
آیت الله علم الهدی اظهار داشت: نظام ما چهار میلیون کارگزار دارد، در میان این افراد که در ابعاد گوناگون نظام فعالیت می کنند، افرادی هستند که یا اصل انقلاب را قبول ندارند یا در دلشان ایمان قطعی ندارند و معلوم است این افراد با تشر آمریکا جا می خورند چون معتقد و انقلابی نیستند.
وی گفت: در مشکلات سیاسی، امنیتی و اجتماعی، عده ای منافق هستند و عده ای هم ایمان دارند اما به خدا باور قوی ندارند، با کوچکترین بادی که از سوی آمریکا بوزد، دچار مشکل می شوند و می گویند در کشور مشکل اقتصادی پیدا می کنیم، اینها دلشان می لرزد، باورشان قطعی نیست و به خدا توجه ندارند.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.