به گزارش ایرنا، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود خود به مشهد پس از زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت و گو و سپس در نشست شورای اداری استان خراسان رضوی شرکت کرد.
وی امروز پنج شنبه برای افتتاح طرحهای مختلف عمرانی و همچنین شرکت در مراسم روز معلم و سالگرد شهادت شهید مطهری به شهرستان تربت حیدریه سفر کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای سفر خود به شهرستان تربت حیدریه در گلزار شهدای این شهرستان حضور یافت و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
لاریجانی سپس از کارخانه در حال ساخت فولاد در بخش رخ شهرستان تربت حیدریه دیدن کرد.
کلنگ زنی طرح تولید کاشی بزرگ با اشتغالزایی برای 350 نفر، شرکت در مراسم آغاز عملیات ساخت بزرگترین مجتمع خدمات رفاهی، اقامتی و تفریحی میان راهی لوتوس با اشتغالزایی برای 500 نفر، حضور در مراسم آغاز عملیات ساخت پروژه خاکهای صنعتی سرسپیدار یا طرح تولید ظروف چینی از کائولین در بایگ تربت حیدریه با اشتغالزایی برای 200 نفر از دیگر برنامه های سفر یک روزه لاریجانی به شهرستان تربت حیدریه بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی در آخرین بخش از سفر امروز خود به شهرستان تربت حیدریه سد خاکی نسر واقع در روستای نسر شهرستان تربت حیدریه را افتتاح کرد.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تریت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.
1922/3027/6221
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.