فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: 17 هزار و 477 لیتر سوخت قاچاق توسط نیروهای مراقبت مرزی در منطقه دوغارون شهرستان تایباد کشف و ضبط شد.
سردار ماشاء الله جان نثار روز پنجشنبه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان سوخت طی هفته جاری حین گشت زنی، کنترل نوار مرزی و خودروها توسط نیروهای مرزبانی در مرز افغانستان کشف شده است.
وی اظهار داشت: در این ارتباط چند خودرو سواری و ترانزیتی توقیف و تعدادی متخلف نیز دستگیر و راهی مراجع قضایی شده اند.
وی ارزش سوخت کشف شده را 908 میلیون و 685 هزار ریال برآورد کرد و گفت: پارسال بیش از یک میلیون و 300 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای مشترک ایران و افغانستان کشف شد.
خراسان رضوی 300 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد که 90 کیلومتر آن در محدوده شهرستان تایباد واقع است.
تایباد در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

*یک میلیارد ریال کالای قاچاق در تربت جام کشف شد
فرمانده انتظامی تربت جام نیز گفت: ماموران پاسگاه شهید عزتی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری موفق به کشف و ضبط بیش از یک میلیارد و 251 میلیون ریال کالای ممنوعه و دام قاچاق شدند.
سرهنگ هوشنگ کیانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان کالا و دام قاچاق در جاده تربت جام - مشهد توسط ماموران پاسگاه ایست و بازرسی روستای کاریزنو کشف شده است.
وی اظهار داشت: در این عملیات یک دستگاه کامیونت و یک دستگاه خودرو ایسوزو توقیف و 22 راس گوساله بدون مجوز و فاقد مدارک بهداشتی، 10 عدد کاپشن چرم، مقادیر قابل توجهی انگشتر از نوع بدلیجات، هشت کیلو گرم مغز گردو و انواع کفش قاچاق کشف شد.
وی گفت: در این ارتباط چهار متهم دستگیر و راهی مراجع قضایی شدند.
شهرستان تربت جام در 165 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
7494 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.