سید محمد حسینی روز چهارشنبه در نشست خبری شورای صنفی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد افزود: شورای صنفی باید الگوی مناسب مطالبه گری دانشجویان باشد.
وی اظهار داشت: در طول بیش از یک سال گذشته این انجمن بیش از 300 درخواست دانشجویی را به نتیجه رسانده و برای انجام درخواست ها نقشه راه تعریف و آن را اجرایی کرده است تا خواست به حق دانشجویان به نتیجه برسد و از دور باطل خارج شود.
وی از نظارت کامل این شورا بر امور سالن غذاخوری و تغذیه دانشجویان خبر داد و گفت: یکی دیگر از موارد در حال پیگیری از سوی این انجمن وضعیت پنج هزار و 800 دانشجوی سنواتی دانشگاه است که این موضوع و قوانین مربوط به آن در جلسات متعدد با معاونت پژوهشی دانشگاه در حال بررسی می باشد.
حسینی در باره حمل و نقل دانشگاه نیز افزود: تاکنون مسئولان حمل و نقل دانشجویی دعوت شورای صنفی برای پاسخگویی را قبول نکرده اند و ما مجبور به ارائه موضوع به ریاست دانشگاه شده ایم.
وی اظهار داشت: در حال حاضر شرکت های پیمانکاری در این دانشگاه فعالیت می کنند که 10 سال است در دانشگاه حضور دارند و با عملکرد ضعیف اعتراض دانشجویان را برانگیخته اند ولی دانشگاه باز هم با آنها قرارداد تمدید فعالیت دارد و ما نسبت به آن معترض هستیم.
وی گفت: برخی جریانهای سیاسی خارج از دانشگاه با عناوین جعلی با این شورا ارتباط برقرار کرده و درخواست برگزاری تجمعاتی را می نمودند که با زیرکی دانشجویان به اهداف خود نرسیدند.
حسینی افزود: پیام ما به دانشجویان این است که تمام درخواست ها صنفی باشد و در برخی موارد شاهد هستیم که یک تجمع در باره اعتراض به غذای دانشجویان به ارایه بیانیه ضد امنیت ملی و شعار علیه نظام ختم می شود که راه بسیار اشتباهی است.
وی اظهار داشت: کانالی با عنوان شورای صنفی دانشجویان کشور مشغول فعالیت است که 2 نفر از مدیران این کانال دانشجو نیستند و درخواست های سیاسی مطرح می کنند و این کانال مورد تایید ما نیست.
2030/3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.