وی چهارشنبه شب در آستانه هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و در گردهمایی ائمه جمعه استان خراسان رضوی با اشاره به اهداف و زیربنای فکری و غنی بیانیه گام دوم انقلاب افزود: دشمنان 40 سال است که برای ساقط کردن جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند.
وی اظهار داشت: هدف دشمنان این است که یا ماهیت انقلاب اسلامی را تغییر دهند یا ملت ایران در زیر فشار های آنان دیکته های آمریکا را بپذیرد.
وی تجزیه و ایجاد بحران های قومی با هدف تضعیف اقتدار ایران را از جمله برنامه های دشمن برای سرنگونی جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمنان با مجموعه کارهای ترکیبی انجام شده در بهمن ماه پارسال به دنبال اتمام کار ایران بودند و گمان می کردند انقلاب روی 40 سالگی خود را نمی بیند ولی نتوانستند به خواسته خود برسند و سرافکنده شدند.
مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی افزود: نتیجه اقتدار امروز انقلاب اسلامی این است که هیچ کشوری در منطقه و خارج از منطقه جرات تعدی و نفوذ به کشور ما را ندارد.
وی با بیان اینکه دشمن در سه مقوله اجتماعی، مطالبات اقتصادی و استحاله فرهنگ دینی برنامه ریزی و تهاجم گسترده ای ترتیب داده است، اظهار داشت: دشمن در زمینه فرهنگی از تکفیری ها، جریان نفاق، مارکسیست ها و چپ ها، انجمن های ادبی ضاله، جریان های مروج بی بند و باری، فرق عرفانی و از هر سوژه ای برای ضربه زدن به فرهنگ ایرانی استفاده می کند که سربازان گمنام امام زمان (عج) در تمام این جبهه ها با دسیسه های آن مقابله می کنند.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.