حجتعلی شایانفر شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 80 خانوار از اهالی روستاهای 'چاله زرد و صمد آباد' سرخس و 15 خانوار متعلق به شهرستان کلات هستند.
وی اضافه کرد: بارش شدید باران که از عصر امروز در خراسان رضوی شدت گرفته است و هم اکنون هوای 21 شهرستان این استان بارانی است و طی شش ساعت گذشته بیشترین بارش در بردسکن با 22 میلی متر گزارش شده است.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: پس از بردسکن بیشترین بارش باران در شهرستانهای کاشمر با 16 میلی متر، گناباد با 13 میلی متر و تربت حیدریه با 11 میلی متر ثبت شده است و در بقیه شهرستانهای استان بارش زیر 10 میلی متر گزارش شده است.
شایانفر افزود: از 31 راه روستایی که از شب گذشته تاکنون در این استان بر اثر بارشهای شدید باران بسته شده بود 19 راه بازگشایی شده و 12 راه روستایی همچنان بسته است.
وی ادامه داد: برق 21 روستا هم که بر اثر سیلاب در خراسان رضوی قطع شده بود هم اکنون وصل شده است.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی از امدادرسانی به 136 خانوار بر اثر آبگرفتگی در خراسان رضوی خبر داد و گفت: از این تعداد 77 خانوار از اهالی شهرستان کلات هستند.
شایانفر افزود: هم اکنون معاون امور عمرانی استاندار خراسان رضوی در کلات است و بر امداد رسانی و امور این شهرستان نظارت دارد و امکانات کمکی مانند تانکرهای مکش آب و موتور پمپ هم برای برطرف کردن آبگرفتگیها به این شهرستان ارسال شده است.
بر اساس اخطاریه هواشناسی خراسان رضوی بارشهای شدید و سیل آسای باران که از شب گذشته در این استان آغاز شده است تا دوشنبه شب ادامه دارد.
1922/3027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.