دکتر محمود شبستری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تاکنون یک میلیارد و 150 میلیون ریال لوازم پزشکی و دارویی از سوی مجموعه‌ های بهداشتی و درمانی آستان قدس رضوی به مناطق سیل ‌زده استان گلستان ارسال شده است.
وی اظهار داشت: در این راستا یک محموله دارویی به ارزش 600 میلیون ریال از سوی بیمارستان فوق تخصصی رضوی و یک محموله‌ اقلام ضروری دارویی و تجهیزات پزشکی به ارزش 430 میلیون ریال از سوی مؤسسه خدمات دارویی رضوی (داروخانه مرکزی امام رضا (ع) برای کمک به هموطنان سیل ‌زده این استان ارسال شد.
وی گفت: این بنیاد به منظور خدمات ‌رسانی بیشتر به مردم سیل‌ زده استان گلستان، محموله ‌ای به ارزش 120 میلیون ریال شامل شیر خشک و بسته ‌های حمایتی تهیه و به این استان ارسال کرده است.
شبستری افزود: هشتم فروردین ماه نیز تیم 20 نفره از پزشکان عمومی و متخصص با همیاری بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به منظور ارائه خدمات پزشکی و درمانی به شهر گنبدکاووس استان گلستان اعزام شد که دست کم هفت روز در این منطقه حضور خواهد داشت.
وی از اعلام آمادگی خادمیاران سلامت رضوی در سراسر ایران برای کمک به هموطنان در مناطق سیل ‌زده خبر داد و اظهار داشت: ساماندهی و هماهنگی خادمیاران سلامت رضوی برای کمک‌ رسانی به آسیب‌ دیدگان از سوی مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی (دارالشفای امام رضا(ع) در حال پیگیری و انجام است تا با تجهیزات و امکانات لازم به مناطق مورد نیاز اعزام شوند.
بنیاد سلامت آستان قدس رضوی زیر مجموعه معاونت علمی این آستان مقدس با هدف ایجاد هم ‌سویی و هم ‌افزایی در تمام بخش‌ های فعال در حوزه بهداشت و درمان آستان قدس رضوی برای تأمین انتظارات عمومی به ‌ویژه اقشار محروم و حرکت در راستای الگوسازی فعالیت‌ های حوزه سلامت حول محور بارگاه مطهر رضوی در سال 1396 تشکیل شده است.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.