علی اصغر حسنی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در چارچوب فعالیت بازرسان بهداشت محیط و گزارشهای مردمی با واحدهای صنفی نظیر چایخانه ها، قهوه خانه ها، رستورانها، مسافرخانه ها و هتلها که مبادرت به عرضه قلیان می کنند برخورد قانونی خواهد شد.
وی از پلمب یک واحد چایخانه در منطقه ثامن مشهد به دلیل عرضه گسترده قلیان خبر و ادامه داد: در جریان بازدید بازرسان بهداشت محیط در قالب اجرای 'طرح سلامت نوروزی' از واحدهای صنفی در مشهد، مشاهده شد یک چایخانه اقدام به عرضه قلیان در حجم وسیع کرده است.
مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این واحد صنفی با وجود تذکرات مکرر به عرضه قلیان ادامه داد لذا بر اساس قانون ممنوعیت عرضه قلیان در اماکن عمومی و طبق هماهنگی با دستگاه قضایی و تعزیرات حکومتی نسبت به ضبط و توقیف 50 قلیان و پلمب این واحد اقدام شد.

* قلیان از هتلهای مشهد جمع آوری شد
رئیس شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی نیز گفت: قلیانهای موجود در هتلهای فعال در سطح مشهد جمع آوری و توقیف شدند.
امید جلیلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز 11 فروردین با حضور نماینده مرکز بهداشت و دستگاههای مرتبط از یک باب هتل در مشهد بازرسی به عمل آمد. در این بازرسی قلیانهای موجود در محل جمع آوری و مواد مصرفی قلیان نیز معدوم شدند.
اوایل نوروز امسال نیز یک باب هتل در هسته مرکزی مشهد به دلیل مشکلات بهداشتی مهر و موم شد.
طرح مقابله با عرضه و استعمال قلیان در مکانهای عمومی با همکاری فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی، دادستان عمومی و انقلاب، اتاق اصناف و فرماندهی نیروی انتظامی مشهد از سال 1394 در سطح این کلانشهر در حال اجرا است.
7505/3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.