حجتعلی شایانفر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از آغاز فعالیت سامانه بارش زا در خراسان رضوی، هشت راه فرعی در این استان مسدود شده بود که با تلاش عوامل راهداری پنج راه از این تعداد بازگشایی شد.
وی اظهار داشت: هم اکنون سه راه فرعی در شهرستان های جوین و نیشابور شامل راه های نقاب به کارخانه اسید سیتریک، سه راهی رامشین و راه فیل خانه به اسحاق آباد مسدود است.
وی گفت: همچنین از ابتدای فعالیت سامانه بارش زا هفت راه روستایی در خراسان رضوی مسدود شده بود که 6راه در شهرستان بجستان بازگشایی شده و یک راه در شهرستان خواف شامل راه زوزن به ابراهیم آباد هنوز بازگشایی نشده است.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی افزود: بخشی از جاده اصلی نیشابور – مشهد نیز دیروز به دلیل نشست سطح آسفالت مسدود شد که با ایجاد راه جایگزین و فرعی هم اکنون تردد خودروها در این مسیر در حال انجام است.
وی اظهار داشت: اقدامات لازم برای فروکش کردن سیلاب ناشی از طغیان رودخانه ها در شهرستان طرقبه شاندیز هم در حال انجام است.
وی گفت: قطع برق روستای زشک نیز ادامه دارد و تلاش می شود مشکلات ناشی از جاری شدن سیلاب در روستاهای شهرستان طرقبه شاندیز برطرف شود.
شایانفر افزود: به مسافرین توصیه می شود درصورت امکان امروز از مسیرهای روستاهای شهرستان طرقبه شاندیز به ویژه روستای زشک عبور نکنند.
وی اظهار داشت: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارش زا از امشب، به تمام فرمانداری ها در این استان هشدارها و توصیه های لازم ارائه شده است.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.