امیر دلداری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این چارچوب هفت پایگاه رسیدگی به شکایات مردمی در مشهد مستقر شده اند که چهار پایگاه در خیابانهای اطراف حرم مطهر رضوی شامل خیابان امام رضا(ع) یک، خیابان شیخ طوسی، خیابان طبرسی جنوبی و خیابان آیت الله بهجت فعالند.
وی ادامه داد: هر شکایت مردمی از صنوف بلافاصله در پایگاههای بازرسی و نظارت در مشهد رسیدگی و پرونده تخلف برای آن تشکیل می شود.
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی به فعالیت گشتهای بازرسی ادارات ناظر بر بازار در ایام نوروز نیز اشاره و بیان کرد: گشتهای مشترک طی چند روز اخیر بطور عمده بر محور رستورانها، پیتزافروشیها، آبمیوه فروشیها و دیگر فروشگاههای عرضه ه مواد غذایی متمرکز بوده اند.
وی گفت: بر اساس نتیجه بازرسیها عمده رستورانها و دیگر مراکز عرضه مواد غذایی به جز یک مورد رستوران که از گوشت فاسد استفاده کرده و مواد فاسد در همان محل بلافاصله نابود شد، موردی از تخلف نداشته اند.
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی همچنین بر فقدان هرگونه کمبودی به لحاظ مواد غذایی در بازار مشهد تاکید و بیان کرد: اداره کل پشتیبانی امور دام از 25 اسفند گذشته تاکنون مرغ منجمد، گوشت گرم مرغ و گوشت گرم وارداتی را در سطح بازار توزیع کرده است.
وی افزود: گوشت مرغ منجمد نیز به قیمت هر کیلوگرم 105 هزار ریال، مرغ کشتار روز هر کیلوگرم 145 هزار ریال، هر کیلوگرم گوشت گرم وارداتی به قیمت 425 هزار ریال و نیم شقه سردست 445 هزار ریال در سطح فروشگاههای رفاه و شهرداری مشهد توزیع شده است.
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.