محسن نصرپور روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در برنامه های نوروزی صدا و سیمای خراسان رضوی به سفر رهبر معظم انقلاب توجه ویژه شده و مستندهای خبری از سخنرانی های پیشین معظم له در مشهد تهیه شده و در حال پخش است.
وی اظهار داشت: برای ایام نوروز 846 برنامه توسط صدا و سیمای خراسان رضوی به مدت 30 هزار و 400 دقیقه در حوزه های تلویزیون، رادیو، خبر، فضای مجازی، رادیو زیارت و رادیوهای برون مرزی تهیه شده است.
وی گفت: در این ایام 141 برنامه تلویزیونی، 147 برنامه رادیویی، 161 برنامه رادیو زیارت و 121 برنامه رادیوهای برون مرزی پخش خواهد شد.
نصرپور افزود: در این مدت 60 برنامه در بخش خبری، 58 گزارش خبری، 216 اثر در حوزه فضای مجازی تهیه و پیش بینی شده است.
وی اظهار داشت: برنامه های ویژه تحویل سال، زائران بهار، بهار فیروزه ای، سفر بخیر، صد سال به این سالها، مسابقه هفت سین، حال من را خوب کن، صدای زائر و شب های نوروز از جمله عناوین برنامه های صدا و سیمای استان در این ایام است.
وی گفت: طبق نظر سنجی انجام شده میزان بیننده برنامه های سیما در این استان 65 درصد با رضایت 68 درصدی می باشد.
نصرپور افزود: میزان شنونده در رادیو خراسان رضوی نیز 25 درصد با رضایت 71 درصدی گزارش شده است.
وی ادامه داد: هم اکنون بالاترین تعداد تولید موسیقی در کشور متعلق به صدای و سیمای خراسان رضوی است
و در سال جاری 70 موسیقی در این استان تولید شده است.
مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی اظهار داشت: هم اکنون 97 درصد جمعیت این استان زیرپوشش ایستگاه های دیجیتال می باشد و طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال 98 این میزان به 99 درصد افزایش خواهد یافت.
وی گفت: در تیر ماه سال جاری 100 ایستگاه دیجیتال به ویژه در مناطق محروم و مرزی راه اندازی شده و در اردیبهشت ماه سال جدید نیز 40 ایستگاه جدید به بهره برداری خواهد رسید.
3027 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.