معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی، بر اهتمام دادگستری این استان برای حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و حمایت از صنعتگران در جشنواره مفلحون واحدهای صنعتی و تولیدی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سید امیر مرتضوی در مراسم جشنواره مفلحون که در شهرک فناوری و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته از سال 92 تاکنون از تعطیلی یک هزار و 167 واحد صنعتی و تولیدی این استان جلوگیری و از 246 واحد در این راستا بازدید به عمل آمده و مشکلات آنها رفع شده است.

وی افزود: در کارگروه های تخصصی و کمیته تملک بانک‌ها همچنین موارد تملک شده‌ای از واحدهای صنعتی وجود داشت که با اقدامات صورت گرفته بوسیله مالکان جدید یا مالکان قبلی، این صنایع دوباره به چرخه تولید و اشتغال برگشتند.

مرتضوی ادامه داد: مهمترین مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان مربوط به مالیات بر ارزش افزوده، تسهیلات بانکی، تعیین مالیات، تامین اجتماعی و شرکت های خدماتی و انرژی نظیر آب، برق و گاز است.

وی بیان کرد: مهمترین اهداف ما حمایت از سرمایه گذاری مشروع، ارتقای امنیت اقتصادی و افزایش اشتغال بوده که از ابتدای امسال در این زمینه  بیش از152 واحد صنعتی و تولیدی بدون تشکیل پرونده رفع رجوع شده و به چرخه تولید و اشتغال بازگشتند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: امسال کمیسیون پنج نفره حمایت از سرمایه‌گذاری دادگستری استان خراسان رضوی از تعطیلی 247 واحد صنعتی و تولیدی جلوگیری کرد که در این راستا طی نشست‌های متعدد با مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی مرتبط مشکلات رفع شد و از این طریق فعالیت خود را ازسر گرفتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.