جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بردسکن با حضور روسای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن، تجارت، اتحادیه تعاون روستایی و اتاق اصناف، نماینده دامپزشکی در فرمانداری بردسکن برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بردسکن، در این جلسه سرپرست فرمانداری بردسکن با اشاره به مدیریت و نظارت لازم بر نوسانات بازار گفت: تنظیم بازار یکی از اولویت‌های دولت برای ایجاد تعادل در قیمت کالاهاست و با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز توجه به این امر باید در دستور کار قرار گیرد .

ابراهیم قاسم پور با بیان اینکه هیچگونه کمبود اقلام عمومی در ایام نوروز نخواهیم داشت، افزود : همه ساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال با اعلام فراوانی کالاهای اساسی، با افزایش قیمت مواجه می‌شویم ، باید با ایجاد گشت‌ها به صورت شبانه روزی برای تنظیم و برقراری تعادل و کاهش نوسانات قیمتی با حمایت از نهادهای بازار دغدغه مردم در این خصوص برطرف شود.

قاسم پور تاکید کرد: میزان سهمیه میوه شب عید نسبت به سال گذشته افزایش یافته و هم اکنون بیش از 90 تن میوه شامل پرتغال و سیب در انبارها موجود است.

وی از 126 هزار جوجه ریزی در سالن‌های مرغداری شهرستان برای تامین مرغ ایام نوروز خبر داد و گفت: به منظور تامین مرغ گرم در ایام نوروز در شهرستان تدابیری اتخاذ شده است تا شاهد کمبود مرغ گرم در ایام نوروز نباشیم .

سرپرست فرمانداری بردسکن رصد بر بهداشت فردی و محیطی را در ایام نوروز بویژه بر واحدهای لبنی و پروتئینی را به مسئولان امر تاکید کرد و افزود: باید خدمات دهی در ایام نوروز به صورت مطلوب به میهمانان، مسافران و زائرین حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) صورت گیرد.

به گفته وی نظارت جدی بر واحدهای صنفی در راستای کنترل و تنظیم بازار برای جلوگیری از تخلفات احتمالی یکی از عوامل موثر در تنظیم بازار بوده و نیازمند عزم جدی مسئولان اتاق اصناف و اداره صنعت و معدن و دستگاه های ذیربط است

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.