جواد مفیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فروش فوق العاده واحدهای صنفی پوشاک در مشهد تا 15 فروردین ماه آتی ادامه می یابد.
وی به حضور پوشاک فروشان مشهدی در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای این شهر نیز اشاره و بیان کرد: امسال اعضای اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک از حضور در نمایشگاه استقبال نکردند و فقط تعداد محدودی حاضر به فروش اجناس خود در نمایشگاه شده اند.
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد ادامه داد: در شرایط فعلی که قیمت پوشاک افزایش یافته، فروشندگان کالایی برای عرضه با قیمت پایین در اختیار ندارند تا در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ارائه کنند. از سوی دیگر بنکداران بازار پوشاک نیز مانند پارسال اجناس را به صورت اقساطی و دریافت چکهای مدتدار به فروشندگان عرضه نمی کنند و خواهان پول نقد در قبال فروش کالاهای خود هستند.
وی گفت: زمانی که خرید جنس برای فروشنده به صورت نقدی و گران باشد حضور وی در نمایشگاه و عرضه کالا با تخفیف و همچنین تقبل هزینه های جانبی مقرون به صرفه نیست.
مفیدی افزود: با اینکه ایام پایانی سال باید بازار فروش پوشاک رونق داشته باشد امسال خرید لباس از سوی شهروندان مشهدی نسبت به اواخر پارسال 40 درصد کمتر شده است.
هشت هزار و 399 واحد صنفی فروش پوشاک زیر نظر اتحادیه صنفی این حوزه در سطح کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد فعالیت دارند.
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.