حمیدرضا کریم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این چارچوب هزار و 153 فقره پرونده تخلف صنفی تشکیل و به هزار و 393 واحد متخلف نیز تذکر داده شد.
وی همچنین به آغاز فعالیت چهار پایگاه رسیدگی به شکایات مردمی از هفتم اسفند ماه جاری در هسته مرکزی مشهد و مناطق پررفت و آمد این کلانشهر اشاره و بیان کرد: 'طرح نوروزی برخورد با تخلفات و گرانفروشی' در دو مرحله از هفتم تا 28 اسفند و نیز از 28 اسفند تا 16 فروردین اجرا می شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین طی این ایام در شهرستانهای بزرگ استان شامل تربت حیدریه، قوچان، نیشابور، سبزوار، کاشمر و طرقبه شاندیز کشیکهای تعزیرات حکومتی فعال هستند.
وی گفت: در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای مشهد نیز شعبه رسیدگی به تخلفات مستقر شده و شهروندان در صورت مشاهده تخلف می توانند از طریق آن شعبه اعلام شکایت کنند.
کریم همچنین به بازدیدهای محسوس و نامحسوس ماموران اداره کل تعزیرات طی ایام نوروز اشاره و بیان کرد: امنیت غذایی و سلامت زائران و مجاوران حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد اولویت کاری این نهاد است لذا طی این ایام گشت و بازرسی از رستورانها و مراکز عرضه و فروش مواد خوراکی با جدیت پیگیری می شود.
طی 9 ماه امسال 32 هزار و 189 فقره پرونده تخلف تعزیراتی در خراسان رضوی رسیدگی و مختومه شده است.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.