دکتر محمد حسین سالاریان زاده روز چهارشنبه در سومین همایش ملی تحول و نوآوری سازمان با رویکرد الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در مشهد افزود: در حال حاضر فرآیند مشترکی در مراکز درمانی و بیمارستانی برای ارائه خدمات به بیماران وجود ندارد و بیشتر مدل های فرآیندی بر اساس تجربه ارائه می شود.
وی اظهار داشت: نبود استانداردها و ضوابط و مقررات در فرآیندهای ارائه خدمات موجب شده است بیماران در زمان مراجعه به مراکز بیمارستانی و بهداشتی درمانی دارای چند همراه برای پیگیری امور خود باشند.
وی گفت: با توجه به تحولاتی که در نظام سلامت و ارائه خدمات در حوزه های بهداشت، درمان، آموزش و پژوهش در سال های اخیر رخ داده است، زیر ساخت های تشکیلاتی و فرآیند ارائه خدمات باید از حالت سنتی خارج شده و به شکل نوین طراحی و اجرا شود.
سالاریان زاده افزود: واحدهای توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه ها به عنوان مرکز تحقیق و توسعه سازمان محسوب می شوند و اگر اقدام موثری در این واحدها انجام نشود، نباید انتظار بهبود در سازمان را داشت.
وی اظهار داشت: رفع اشکالات ساختاری در حوزه سلامت با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مهمترین اولویت در سال آینده به شمار می رود.
سومین همایش ملی تحول و نوآوری سازمان با رویکرد الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در مشهد تا فردا ادامه دارد.
3027 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.