محمدرضا حیدری طی پیامی روز مهندس را به جامعه مهندسین تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از مشهد، متن پیام محمدرضا حیدری به شرح زیر است:

نظم و هندسه زیست‌بوم ما دستاورد کوشش مستمر مردان و زنانی است که تلاش داشته‌اند رنگ و نظمی زندگی بخش و نشاط آفرین به ساکنان زمین هدیه کنند.

 نظمی که اگر نبود، زیست‌پذیری شهرها و امنیت آمد و شدها با چالش مواجه می‌‌شد. پوسته و زیربنای امکانات مان سست و ناایمن می‌گشت و جهان بشری هیچ‌گاه پیشرفت را قریب و عینی لمس نمی‌کرد.

بی‌تردید چشم امید کشور، در مسیر ترسیم جهان روشن و آبادتر فردا به همت و اراده آنان در فضاسازی خلاقانه‌تر است. به دست‌ و اندیشه‌هایی که درامتداد تاریخ، خالق بدیع‌ و استوار ترین جلوه‌های تمدنی بشر بوده اند.

فرارسیدن زادروز خواجه نصیرالدین توسی، نابغه شهیر دیار خراسان و «روز مهندس» را به تمامی نقاشان سازه و بنا در هر عرصه و میدانی که مشغول به خدمت، طراحی و نقش‌آفرینی هستند تبریک می‌گویم. به همکاران گرانقدر و دغدغه‌مندم در عرصه مدیریت شهری که از دیرپاترین نیروهای این عرصه هستند و دسترنج کوشش و اراده‌شان را عموم شهروندان در دوره‌ها و عرصه‌های گوناگون لمس کرده و به نظاره نشسته‌اند.

امیددارم که با تکیه بر نبوغ، جسارت، نشاط و انگیزه بالایی که از این همکاران عزیز سراغ داریم، گام‌های مقتدرانه‌ای را به سوی شهری هوشمند، ایمن، زیبا و زیست‌پذیرتر برداریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.