علیرضا رزم حسینی روز چهارشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی منطقه بینالود و در مسجد جواد الائمه(ع) منطقه احمدآباد افزود: معینهای اقتصادی که تا کنون در این استان مشخص شده اند باید هر چه سریعتر کار خود را برای کاهش مشکلات اقتصادی استان آغاز کنند.
وی ادامه داد: باید منویات رهبر معظم انقلاب و دولت تدبیر و امید را در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در این استان هر چه سریعترعملیاتی کنیم که مقدمه آن تشکیل صندوقهای توسعه ای با نگاه پیشرفت و آبادانی مناطق کمتر توسعه یافته است.
استاندار خراسان رضوی گفت: در اجرای توسعه اقتصادی در این استان همه همدل هستیم و هدف ما اجرای اقتصاد مقاومتی است و در همین راستا می کوشیم که در آغاز دهه پنجم انقلاب، خراسان رضوی را با شرکتها و فعالان بخش خصوصی اش اداره کنیم و این کار با همراهی مردم محقق می شود.
رزم حسینی با اشاره به اینکه فرصتهای فراوانی در حوزه اشتغال در خراسان رضوی وجود دارد افزود: توسعه را با تقویت اشتغال در این استان انجام آغاز می کنیم و کارگاههای آموزشی هم برای آشنایی مردم با موضوعات اقتصاد مقاومتی با دو کارگروه آموزشی آغاز شده است.
وی ادامه داد: رمز اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی مشارکت مردم است لذا باید آنان را تکریم کرد تا بتوانیم با همدلی و هماهنگی با هم به اهدافمان برسیم.
در پایان این نشست شرکت ایران خودروی خراسان به عنوان معین اقتصاد مقاومتی بخش احمد آباد شهرستان مشهد تعیین شد.
1922/8005/7507
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.