به گزارش ایرنا، این پروژه‌ ها شامل احداث شبکه PSI60 و ایستگاه گاز به ظرفیت 1000 مترمکعب در ساعت با هزینه 3،5 میلیارد ریال و پست برق یک مگاواتی با هزینه چهار میلیارد ریال است.
فرماندار قوچان در این مراسم با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و خلق حماسه بزرگ گفت: امروز ایران اسلامی معادلات جهانی را بر هم زده و پیام این حضور حماسی در اقصی نقاط جهان به گوش مردم می ‌رسد.
هادی رجایی نیا افزود: امروز اقتدار داخلی و خارجی ایران بر همگان روشن است و بسیاری از کشورهای دنیا باید از این ‌پس معادلات خود را به ‌گونه ‌ای دیگر تنظیم کنند.
وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته اظهار داشت: ایران امروز در حوزه امنیت جزو کشورهای برتر دارای قدرت و امنیت بوده و می‌ تواند امنیت در منطقه را نیز به وجود آورد.
وی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در شرایط سخت همچون ترور سرمایه ‌های بزرگ در ابتدای انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی و وارد شدن خسارت‌ های مادی و اجتماعی و تحریم ‌های ظالمانه به ‌دست‌ آمده است.
فرماندار قوچان با تأکید بر اینکه هیچ کشوری در دنیا مورد این ‌همه هجمه قرار نگرفته است افزود: باید نسل امروز را با سختی ‌ها و فشارهای کشور آگاه کرد.
وی اظهار داشت: امروز در حوزه زیرساختی پایه ‌های انقلاب با سرمایه ‌گذاری‌ های انجام ‌شده از گذشته تاکنون مستحکم شده و کسی نمی‌ تواند در این پایه ‌ها تزلزل ایجاد نماید.
وی ادامه داد: دشمن با ایجاد گروه ‌های مختلف در خارج از مرزهای کشور به دنبال ایجاد ناامنی است اما خللی در امنیت کشور ایجاد نشده است.
رجایی نیا، ایران را جزو کشورهای برتر در حوزه اقتصادی دانست و گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز ایران یکی از صادرکنندگان محصولات مختلف و حتی تکنولوژی و دستاوردهای علمی به اقصی نقاط مختلف دنیاست.
وی افزود: قوچان دارای ظرفیت ‌های بسیار است که باید با کمک دانشگاه ‌هایی همچون آزاد اسلامی و صنعتی در قطب سازی این ظرفیت ‌ها تلاش نمود.
رئیس دانشگاه صنعتی قوچان نیز در این مراسم با اشاره به کسب رتبه چهاردهم توسط این دانشگاه در رتبه ‌بندی دانشگاه ‌های جهان اسلام گفت: تولید 70 مقاله JCR و رشد تولید مقالات علمی و پژوهشی به 98 مقاله نشان از پیشرفت علمی دارد.
علی‌ اصغر بهشتی 24 برابر شدن نرخ پوشش تحصیلی آموزش عالی را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: به برکت انقلاب امروز زنان سهم 22 درصدی در تحصیلات تکمیلی و رشد 17 برابری در اعضای هیات علمی را به خود اختصاص داده‌ اند.
7501 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.