رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این مراسم قیمت هر یک از این آمبولانسها را 11 میلیارد ریال ذکر و بیان کرد: 13 دستگاه از مجموع آمبولانسهای پیشرفته در مشهد، یک دستگاه در خواف و یک دستگاه در تایباد به خدمت گرفته می شوند.
دکتر محمدرضا دارابی افزود: این آمبولانسها بر اساس آخرین فناوریهای روز دنیا مجهز به دستگاههای شوک الکتریکی، تنفس مصنوعی، ساکشن، کیف احیای بیمار، کپسول اکسیژن و سایر امکانات اولیه هستند و در بخش ناوگان جاده ای، برون شهری و اورژانس مورد استفاده قرار می گیرند.
وی ادامه داد: هر اینک 91 دستگاه آمبولانس در 68 پایگاه اورژانس شامل 51 پایگاه شهری و 17 پایگاه جاده ای مشهد مشغول خدمت هستند. همچنین در قالب 218 پایگاه شامل 96 پایگاه شهری و 122 پایگاه جاده ای در سطح خراسان رضوی 272 دستگاه آمبولانس فعالیت دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین به خدمات دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و درمان اشاره و بیان کرد: در این چارچوب 320 هزار مترمربع به فضاهای درمانی در خراسان رضوی افزوده شده است.
وی افزود: 630 هزار مترمربع فضای درمانی نیز مورد بازسازی و بهسازی قرار گرفته و نیز 50 پزشک متخصص برای فعالیت در شهرستانهای مختلف جذب شده اند.
6070/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.