محمد رضا محمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا پایان روز گذشته نمایش 22 فیلم از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برای اکران در شانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد نهایی شده بود.
وی اظهار داشت: با پیگیری های این اداره کل برای نخستین بار در طول 14 دوره گذشته، 34 فیلم از بخشهای سودای سیمرغ، نگاه نو و سیمرغ پروانه در قالب 120 اکران در 6 سینمای مشهد به نمایش درمی آید.
وی گفت: سایت اینترنتی 'سینما تیکت' برای خرید بلیت شانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از روز گذشته فعال شده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به این سایت بلیت فیلم های اولین روز جشنواره را خریداری کنند.
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: امشب اکران فیلم های شانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد آغاز می شود و هر روز پخش فیلم ها در ساعات 15، 17و 30 دقیقه، 20 و 22 و 30 دقیقه از 6 سینما انجام می گیرد.
محمدی اظهار داشت: سینماهای هویزه، گلشن، اطلس، سیمرغ، ویلاژتوریست و سینما اصغرزاده مجتمع فرهنگی – هنری امام رضا (ع) از امروز تا 22 بهمن فیلمهای جشنواره فیلم فجر را به نمایش می گذارند.
سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از 10 تا 22 بهمن ماه همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی در تهران آغاز شده است.
در این دوره جشنواره و در بخش 'سودای سیمرغ' آثاری همچون فیلمهای آشفتگی، ایده اصلی، بنفشه آفریقایی، 23 نفر، پالتو شتری، تیغ و ترمه، جمشیدیه، خون خدا، درخونگاه، سال دوم دانشکده من، سرخ پوست، سمفونی نهم، شبی که ماه کامل شد، طلا، تختی، قسم، قصر شیرین، ماجرای نیمروز 2، رد خون، متری شش و نیم، مردی بدون سایه، مسخره باز و ناگهان درخت حضور دارند.
آثار 'بخش نگاه نو' جشنواره نیز فیلمهای پالتو شتری، جاندار، حمال طلا، دیدن این فیلم جرم است، روزهای نارنجی، زهر مار، سونامی، مسخره باز، معکوس و یلدا هستند.
همچنین مستندهای این دوره از جشنواره بهارستان خانه ملت، تمام چیزهایی که جایشان خالی است، خانه ای برای تو، دلبند و نتهای مسی یک رویا می باشند.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.