حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی روز جمعه در مراسم گرامیداشت سالگرد ورود امام خمینی (ره) به کشور و اولین روز دهه فجر در نیشابور افزود: مردم ایران 36 بار پای صندوق رای آمده و با بیش از 80 راهپیمایی سراسری و گسترده طی چهل سال گذشته در صحنه حضور پیدا کرده اند، کجای دنیا اینگونه دموکراسی به صورت واقعی محقق شده است؟
وی اظهار داشت: استکبار و دشمنان با این حضور و مشارک مردم نمی توانند در انقلاب و نظام اسلامی خللی ایجاد کنند، این انقلاب متعلق به همه ملت و جریانهای سیاسی است.
وی گفت: مردم ایران فرزندان شایسته ای در همه عرصه ها از جمله دفاع مقدس، سازندگی و دفاع از حرم اهل بیت (ع) در راه تحقق اهداف امام خمینی (ره) تقدیم کرده اند.
امام جمعه نیشابور افزود: مردم این انقلاب را بر اساس عقیده انتخاب کرده اند نه با اهداف مادی و انقلاب اسلامی برای اسلام ، استقلال ، آزادی و تحقق جمهوری اسلامی شکل گرفت.
وی اظهار داشت: امام راحل افق های روشنی را برای ملت آگاه، صبور و بصیر ایران گشود، گرچه در صدر اسلام مردم مدینه نتوانستند مقاصد پیامبر (ص) را دنبال کنند اما ملت ایران به وظیفه خود عمل کردند و این راه را با رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب به عنوان جانشین شایسته امام (ره) ادامه دادند.
در این مراسم سالروز ورورد امام خمینی (ره) به کشور گرامی داشته شد و علاوه بر اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، کاروان خبرنگاران رسانه انقلاب به همت بسیج رسانه خراسان رضوی تریبون آزاد برگزار کردند و مردم در حضور فرماندار و سایر مدیران محلی به طرح دیدگاهها و انتقادات خود پرداختند و مسئولان نیز به سوالات آنان پاسخ گفتند.
شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.