حجت الاسلام سید سعیدرضا عاملی پنجشنبه شب در سلسله نشست های گفتمانی عصر انقلاب اسلامی در مشهد افزود: گفتمان امید متعلق به دهه 70 است که مقام معظم رهبری آن را بیان کردند.
وی با بیان اینکه امید همه نتوانستن ها را به توانستن ها تبدیل می کند، اظهار داشت: اکنون ناامیدی در همه مناطق جهان گسترش یافته است، این در حالی است که جامعه مدرن ظاهری زیبا و فریبنده دارد اما مردم آن دچار ناامیدی هستند.
وی گفت: اکنون منافقین و رژیم صهیونیستی مردم را به سوی ناامیدی سوق می دهند که نشانه آن اخبار جعلی منتشره در فضای مجازی است که باعث فضا سازی و ناامیدی مردم می شود.
حجت الاسلام عاملی با اشاره به تهدیدها و فرصت های فضای مجازی افزود: اگر برای فضای مجازی برنامه نداشته باشیم، دشمن مدیریت این فضا را بر عهده می گیرد.
وی با بیان اینکه با عمل صالح باید منشاء امید در جامعه باشیم، اظهار داشت: در شرایطی که دشمن نگاه به اعتراضات اجتماعی درون ایران دارد و در صدد جریان سازی است مردم ایران با شعور و بصیرت خود تحت تاثیر حرف های آنها قرار نخوهند گرفت.
وی گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، وارد یک دوره تمدن جدید شده ایم و فهم و عملکرد و قابلیت ما باید منطقی بوده و دغدغه رسیدن به تمدن اسلامی و جامعه مهدوی را داشته باشیم.
2030/3027 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.