فرماندار نیشابور در این مراسم گفت: بیش از 800 برنامه فرهنگی و بیش از 100 طرح عمرانی طی دهه فجر در نیشابور اجرا و به بهره برداری می رسد.
سعید شیبانی افزود: دهه فجر فرصت فوق العاده برای معرفی خدمات نظام به مردم و خدمت رسانی به مردم راهبرد نظام و انقلاب است.
وی اظهار کرد: آمارها گویای تلاش های نظام در خدمت رسانی به مردم بوده و مشارکت و همراهی مردم توان نظام را در مقابله با مشکلات افزایش می دهد.
وی گفت: هدف ما توانمند سازی جوامع محلی در شهرها و روستاهاست و در این چاچوب تقویت سرمایه گذاری و بخش خصوصی مبتنی بر ظرفیت های شهرستان در دستور کار قرار دارد.
امام جمعه نیشابور نیز در این مراسم گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی بر دو پایه مهم و اساسی جمهوریت و اسلام بنا شده و تا زمانی که این 2 اصل را پاس بداریم انقلاب در مسیر صحیح حرکت می کند.
حجت الاسلام والمسلمین سید قاسم یعقوبی افزود: در جمهوری اسلامی همه مردم در امور و اداره کشور نقش دارند و هر اقدامی که جمهوریت و امید مردم را به انقلاب افزایش دهد اقدام انقلابی است.
وی اظهار کرد: در چارچوب نظام اسلامی باید مردم را به نظام دلگرم کنیم و این تفاوت نظام جمهوری اسلامی با سایر نظام هایی است که ادعای دموکراسی دارند.
وی گفت: آمریکا با 800 پایگاه نظامی در 40 کشور دنیا تا زمانی که 2 اصل جمهوریت و اسلام را رعایت کنیم هیچ کاری علیه ما نمی تواند انجام دهد.
وی خاطرنشان کرد: اگر نفوذ و عمق استراتژی نظام ما در میان توده های مردم دنیا نبود آمریکا بر ایران پیروز می شد وانقلاب ما چون از روی هوا و هوس نبوده و بر پایه فطرت انسانی است در تمام دنیا زمینه پیشرفت و گسترش دارد.
مرکز شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
9869 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.