به گزارش ایرنا، رئیس فدراسیون ورزش زورخانه ای و پهلوانی جمهوری اسلامی ایران در این نشست خواستار ارائه نظرات پیشکسوتان برای اعتلای این رشته ورزشی شد و گفت: برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید ابتدا اختلافات برطرف شود تا بتوان تصمیم واحد برای ارتقای این رشته ورزشی گرفت.
مجتبی جوهری افزود: پیشکسوتان می توانند در استانهای خود با تشکیل شوراهای استانی مایه خیر و برکت برای ورزش و دولتمردان و فعالان اجتماعی و سیاسی جامعه شوند و در این راستا نقش آفرینی کنند.
وی اظهار داشت: امیدواریم با همت پیشکسوتان سیل خروشانی ایجاد شده و این ورزش پهلوانی به همه اقشار جامعه معرفی شود.
دبیر فدراسیون ورزش زورخانه ای و پهلوانی نیز در باره اهداف این شورایعالی به خبرنگار ایرنا گفت: ارج نهادن به جایگاه پیشکسوتان، تدوین برنامه های پشتیبانی و رفاهی این قشر و نظارت بر سیاستهای راهبردی فدراسیون از اهداف این شورای عالی است.
محمد جعفرپور افزود: در این نشست که با حضور پیشکسوتان این رشته ورزشی از سراسر کشور همراه است سیاستهای اجرایی و نیازمندیهای فدراسیون در راستای ترویج و همگانی نمودن این رشته مورد بررسی می گیرد.
12 هزار باستانی کار در قالب 550 زورخانه ثبت شده در بانک اطلاعات ورزش زورخانه ای ایران به فعالیت در این رشته ورزشی مشغولند.
نشست شورای عالی و گردهمایی پیشکسوتان ورزش زورخانه ای ایران فردا نیز در مشهد ادامه دارد و علاوه بر این دومین آیین ملی 'پدران گود' و مجمع عادی سالیانه فدراسیون ورزش زورخانه ای و پهلوانی طی 2 روز آینده در این شهر برگزار می شود.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.