مجتبی جوهری روز دوشنبه در دومین روز نشست روسای هیات های استانی و دبیران مناطق هفتگانه این فدراسیون در مشهد افزود: هزینه بسیار برای استاندارد سازی آموزش و تطبیق آن با معیارهای بین المللی شده است و با کمک وزارت ورزش و همکاری دانشگاه شهید بهشتی در حال تدوین و آماده سازی آموزش های استاندارد ورزش زورخانه ای برای عرضه بین المللی این رشته ورزشی هستیم.
وی اظهار داشت: در این راستا 10 تا 15 نفر از باستانی کاران قهرمان، جوان و تحصیل کرده در حال گذراندن دوره های آموزشی برای مربیگری درجه سه هستند که احکام آنان نیز صادر خواهد شد.
جوهری به آموزش توام و همزمان ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی تاکید کرد و گفت: این 2 رشته از یکدیگر جدا نیست، نمی توانیم مربی زورخانه داشته باشیم که کشتی نداند یا کشتی گیران پهلوانی ما با ورزش زورخانه ناآشنا باشند لذا آموزش توام این دو باید مورد توجه هیاتهای استانی قرار گیرد.
12 هزار باستانی کار در قالب 550 زورخانه ثبت شده در بانک اطلاعات ورزش زورخانه ای ایران به فعالیت ورزشی مشغولند.
گردهمایی سراسری روسای هیاتهای ورزش زورخانه ای کشور و دبیران مناطق هفتگانه فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای از دیشب در مشهد آغاز شده است.
همزمان با این گردهمایی چهار روزه نشست شورای عالی و گردهمایی پیشکسوتان این رشته، آیین ملی پدران گود و مجمع عادی سالیانه فدراسیون نیز در مشهد برگزار می شود.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.