ابراهیم نصری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به نقش حساس ماشین آلات راهداری در برقراری رفت و آمد ایمن و همچنین ارائه خدمات مطلوب راهداری این مبلغ برای تعمیرات اساسی این ماشین آلات طی 9 ماه سال جاری هزینه شده است.
وی اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح خدمات راهداری زمستانی نیز خرید شش دستگاه تیغه برفروب کامیونی به ارزش یک میلیارد و 725 میلیون ریال در برنامه این اداره کل قرار گرفت که خرید چهار تیغه قطعی شده و خرید دو تیغه دیگر نیز در دست اقدام است.
وی با بیان اینکه خرید یک دستگاه جاروب و پنج دستگاه نمکپاش مکانیزه نیز در دستور کار قرار گرفته است گفت: امسال به منظور آمادگی هر چه بیشتر ناوگان راهداری بیش از 37 میلیارد ریال برای تأمین اقلام مصرفی از جمله سوخت، روانکار، ضد یخ، باطری، تیغه و لاستیک هزینه شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی متوسط عمر 754 دستگاه ماشین آلات راهداری این استان را 25 سال ذکر کرد و افزود: از این تعدادماشین آلات 53 دستگاه بطور کامل فرسوده و غیرفعال است که در فرایند فروش و مزایده قرار دارند.
خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که شش هزار و 422 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر راه روستایی است.
این استان علاوه بر 51 گردنه به طول 545 کیلومتر در جاده های بین شهری، 172 گردنه به طول 574 کیلومتر در جاده های روستایی و 136 محل کولاک و مه گیر به طول 586 کیلومتر دارد.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.